A La Cieutat e a Gap podètz donar pèr la lenga e la culture d'òc


LA CIOTAT /GAP. Un domaine communal sert ici de jardin pédagogique et accueille les événements de la vie provençaliste. Les dons sont défiscalisés. Une école bilingue connait là le succès et doit aménager ses locaux pour recevoir mieux les élèves qui apprennent en occitan alpin. Dans les deux cas la Fondation du Patrimoine appuie le projet...et vos dons sont défiscalisés.



Bastide Marin à La Ciotat. Ici lors du Fest'Aquí de juin 2018 (photo MN)
La Bastida Marin, un luec ciotadenc onte s'exprima la cultura e la lenga d'òc. òrt pedagogic per leis escolans, dins una ciutat que mena un projèct d'intrada dau provençau dins lei classas, aculha pereu leis eveniments festius coma lo Fest-Aquí, qu'a passat sa segonda edicien au mes de junh passat. 

La Bastida es un domèni associatiu pròche de la comuna, e que fa mestier de gardar lo maximom de biodiversitat, compresa la culturala. Mai finançar son reviscolament es pas tant facile, adonc demanda d'ajuda.

Per aquò es possible avans lo 31 de decembre, d'i faire un don, que serà alòr defiscalisat. 

Donar tanben a la Calandreta de Gap

Après la mar, la montanha, onte, a Gap, la Calandreta Andrieu Faure assaja de realisar l'isolacion de sa muralha, e d'ajustar un atalhier au defòra pèr aquela escòla qu'utilisa lei metòdes pedagogicas Freinet pèr ensenhar en occitan aupenc a trenta escolans, dins una anciana escòla publica dau quartier Sant-Joan.

Lei dons que passan pèr la Fondacion dau Patrimòni, pòdon tanben èstre fachs crompant un calendar au mes de janvier.
Au Hameau Saint-Jean, la Calandreta de Gap connait le succès public, et doit pousser les murs pour accueillir plus d'enfants dans de bonnes condition, en particulier en assurant l'isolation des locaux et en créant un atelier. On y pratique les méthodes Freinet pour enseigner en occitan alpin (photo MN)

Vendredi 28 Décembre 2018
Michel Neumuller